czwartek, 12 maja 2016

ATŚ - Ruszyła Liga; Lato 2016!



W minioną sobotę i niedzielę (07-08.05.2016) rozegrano pierwsze mecze w ramach Ligi ATŚ w grupach A i C.


Choć zgłosiłem się do ligi letniej w grupie C, to jeszcze nie zdecydowałem się na grę.
Jednak pierwszy krok w tym sezonie letnim zrobiłem!
Zgłosiłem swój udział w sobotnim (14.05) turnieju z cyklu Grand Prix ATŚ grupy C oczywiście.
Mam nadzieję, że nic mi nie przeszkodzi i nareszcie zagram po bardzo długiej przerwie, blisko półrocznej.

Ostatni raz grałem na początku listopada ubiegłego roku, także "głód" grania mam ogromny, czy to się przełoży na dobry wynik, a przede wszystkim na dobrą grę, bo to jest dla mnie najważniejsze, wynik stawiam zdecydowanie na drugim miejscu.

 ... bo tenis jest fajno gra !
 

Ok. przejdźmy do wyników rozegranych meczów 1 sesji i pierwszych terminów grup A i C w ramach ligi letniej atś.

Liga letnia 2016-05-07 S1 T1 gr.A
Korty Sport Park Budowlani




Liga letnia 2016-05-08 S1 T1 gr.C
Korty Sport Park Budowlani




Również w tych samych dniach rozegrano dwa turnieje z cyklu Grand Prix ATŚ.

W sobotę grała połączona grupa B/C na kortach  Sport Park Budowlani, natomiast w niedzielę grała grupa mistrzowska - M (AiS ranga 3) na obiektach Pod Wzgórzem Wandy.

2016-05-07 eliminacje gr.BC Sport Park Budowlani

2016-05-08 turniej gr.M Wzgórze Wandy
 



__________________________________
 
 
Więcej wiadomości z ATŚ (wyniki, tabele, harmonogram turniejów) na  www.sportclubrank.pl
 
________________________________
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz