środa, 18 listopada 2015

Liga ATŚ - Otwarcie!

W ostatnie dwa weekendy (tj. 7-8 i 14-15.11) rozegrano pierwszą sesję (kolejkę) w grupach A, B i C w ramach Ligi ATŚ.


W nadchodzący weekend (21-22.11) dokończenie 1 sesji (2 termin, 1 termin rozegrano 14.11) grupy M-mistrzowska oraz grupa-Kobiety. 
Szczegóły Ligi tutaj >>





Druga sesja (kolejka) najbardziej mnie interesującej gr.C, ponieważ w niej gram, rozpocznie się 28.11, szczegóły wkrótce. 

Mój udział oceniam na 3, w skali 1-5, jedno zwycięstwo (przyszło z wielkim trudem, ku memu zaskoczeniu, bo dwa pierwsze mecze z Elą Węgrzyn latem, nie sprawiały mi większych problemów. Jednak minęło 3 miesiące od ostatniego pojedynku i zauważyłem bardzo duży postęp w jej grze) i jedna porażka z Kryspinem Kozłowskim (to już druga przegrana, pierwsza latem).
Choć wynik tego nie pokazuje, ale gra w większości gemów była bardzo wyrównana, ale moja gra była słaba, ocena - 2.

Zaskakuje mnie Mateusz Pławecki (oczywiście pozytywnie), który utrzymuje bardzo wysoką formę od kilku miesięcy.
Odniósł zdecydowane dwa zwycięstwa, na szczególną uwagę zasługuje zwycięstwo w drugiej rundzie z jednym z najlepszych zawodników gr.C (zwycięzcą  Sport Park Budowlani Cup gr.C)
Andrzejem Kołodziejem - 6:3 6:2 (mecze rozgrywane są od stanu 1:1).

Poniżej wyniki 1 sesji Ligi ATŚ grupa C.





Na tej stronie ograniczę się tylko do Ligi i grupy C, natomiast więcej informacji i wyników (również turniejów z cyklu Grand Prix ATŚ na http://www.sportclubrank.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz