środa, 15 października 2014

Turnieje Masters i finałowe Grand Prix ATŚ - wyniki.

04-10-2014 odbyły się turnieje Masters i finałowe grup  B i C Grand Prix ATŚ na kortach w Mysłowicach-Wesołej i TKS Budowlani w Katowicach.

Niestety,nie mogłem grać z powodu kontuzji, która okazała się o wiele poważniejsza niż wcześniej myślałem i, co gorsza, moja przewlekła choroba dała o sobie ponownie bardzo mocno znać i w efekcie wylądowałem w szpitalu właśnie w nocy z 04.10 na 05.10.
Dlatego też ten mocno spóźniony wpis, relacja z turniejów kończących-podsumowujących sezon letni.
Rozpocznę od najważniejszego turnieju sezonu Grand Prix ATŚ, czyli Turniej MASTERS TKS Budowlani w Katowicach.

Adam Sakwerda mistrz Grand Prix ATŚ 2014



Oto bohaterowie sezonu letniego 2014, najlepsza ósemka.

Piotr Kwiatkowski, Piotr Zarzecki, Dawid Kin, Marcin Cwalina,
Adam Sakwerda, Marcin Pokrzywnicki, Rafał Tkaczewski, Kaz Leśkiewicz

 Tabela końcowa 2014-10-04 MASTERS TKS Budowlani
 


FINAŁ GR.B - Tabela końcowa 2014-10-04; Mysłowice-Wesoła


Pierwsza trójka sezonu letniego 2014 Grand Prix ATŚ grupa B

1. Łukasz Pawlik
2. Adam Patalong
3. Marek Marusiak   

 FINAŁ GR.C - Tabela końcowa 2014-10-04; Mysłowice-Wesoła



Pierwsza trójka sezonu letniego 2014 Grand Prix ATŚ grupa C

1. Aleksander Kokosiński
2. Mateusz Kowalski
3. Aleksander Grunert

Uczestnicy finałów gr.B i C. Mistrzowie Łukasz Pawlik i Olek Kokosiński z prawej.

Korzystając z pięknej pogody (Polska Złota jesień) odbywają się jeszcze turnieje rankingowe na kortach otwartych, ale już zaliczane do sezonu zimowego 2014/15 Grand Prix ATŚ.

Mam nadzieję, że zdrowie mi pozwoli na grę w paru turniejach sezonu zimowego już na kortach "pod dachem", bo na pewno na otwartych kortach już w tym roku nie zagram:(

Postaram się w miarę możliwości pisać o turniejach z cyklu Grand Prix ATŚ, nawet jeżeli nie będę w nich grał.

  
   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz