wtorek, 10 marca 2015

Przygotowania do sezonu letniego.

Ostatnimi czasy, ze względu na stan zdrowia, nie bywałem na turniejach, a co za tym idzie nie relacjonowałem ich.

W ostatnim miesiącu skupiłem się na przygotowaniach do sezonu letniego (pod dachem już nie zagram).

Oprócz przygotowań typowo sportowych (codzienna gimnastyka, ćwiczenia siłowe oraz biegi 3 razy w tygodniu) skupiłem się również na skompletowaniu nowego sprzętu (rakiety, strój itp).


Do tej pory jako rencista nie miałem zbyt dużych możliwości w tym temacie, ale w listopadzie ubiegłego roku przystąpiłem do innowacyjnego, prawdopodobnie najlepszego w polskim internecie, programu szkoleniowo-biznesowego, dzięki któremu min. będę mógł już w najbliższym czasie, jeszcze przed rozpoczęciem sezonu letniego, zrealizować swój cel kompletowania nowego sprzętu tenisowego.

 

Jaki to program i na czym polega opisuję na innym moim blogu, zapraszam na: www.familo-pl.blogspot.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz