poniedziałek, 2 listopada 2015

Grand Prix ATŚ 2015/16 - pierwsze turnieje.

Odbyły się już pierwsze turnieje Grand Prix ATŚ 2015/16 sezonu zimowego.

Jeszcze kilka rozegrano, korzystając z pięknej, słonecznej pogody, na kortach ziemnych.

 

Niestety nie brałem w nich udziału, ale mam nadzieję, że zdołam pozbierać się fizycznie, no i, że czas mi pozwoli i zagram w pierwszej sesji Ligi ATŚ, która rusza (grupy A, B i C) w najbliższy weekend, tj.  2015-11-07 Sobota; 2015-11-08 Niedziela. Szczegóły i zapisy na: www.sportclubrank.pl/ats.



Wracając do rozegranych turniejów już na ranking zimowy.
Na szczególną moją uwagę zasługują rozstrzygnięcia w dwóch turniejach, a mianowicie zwycięstwo  w grupie "C" Ryszarda Pasternaka, który zrobił, moim zdaniem, bardzo dużą, pozytywną zmianę podwyższając znacznie swój poziom gry.
Grałem z nim w minionym sezonie letnim tego roku kilka razy i wiem co mówię:)

Drugim zawodnikiem, który zaskoczył mnie jeszcze bardziej (oczywiście pozytywnie), jest Mateusz Pławecki, który wygrał turniej grupy "B".

Serdecznie gratuluję i życzę Wam jeszcze lepszych wyników, ale w turniejach w których ja nie będę grał, oczywiście żartuję:)

A oto tabele końcowe wspomnianych turniejów.

 2015-10-25 eliminacje gr.C Wzgórze Wandy



2015-10-24 eliminacje gr.B Sport Park Budowlani


Wyniki pozostałych rozegranych turniejów. 


2015-10-24 eliminacje gr.A Sport Park Budowlani


2015-10-24 eliminacje gr.C Sport Park Budowlani


 2015-10-25 eliminacje gr.B Wzgórze Wandy


Wyniki turniejów z minionego weekendu. 

2015-10-31 eliminacje gr.A Wzgórze Wandy 


2015-10-31 eliminacje gr.B Wzgórze Wandy 


2015-10-31 eliminacje gr.B Multisport 


2015-10-31 eliminacje gr.C Multisport 

No i szczęśliwie udało mi się "nadrobić" zaległości i jestem już na bieżąco z wynikami turniejów Grand Prix ATŚ  sezonu zimowego 2015/16 :)

P.S.
Mam prośbę do wszystkich, którzy zaglądają na tego bloga i grają w turniejach ATŚ oraz do grających amatorsko w tenisa, ale niebiorących jeszcze udziału w tych rozgrywkach, aby "zgłosili się" w komentarzu do tego posta.
Chodzi mi tylko o rozeznanie ilu czytelników systematycznie gra w tenisa w ogóle i ilu bierze udział w turniejach ATŚ .
Z góry bardzo dziękuję:) 


LIGA ATŚ - NOWOŚĆ NA SEZON HALOWY 2015/16

ZOBACZ WIĘCEJ>>

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz