środa, 2 grudnia 2015

Liga ATŚ - druga sesja (kolejka).

 

W niedzielę  (2015-11-29) na kortach Multisport Zabrze (piękne, nowoczesne hale) została rozegrana druga sesja (pierwszy termin, drugi - 05.12 na Sport Park Budowlani ).

 

Ja nie grałem i do końca roku na 100% w tenisa już nie zagram.



Niestety ponownie "wylądowałem" w szpitalu, moja przewlekła choroba (od 10 już lat) nie pozwala mi na normalne funkcjonowanie.
Są dni, że mam problem z poruszaniem się, a gdzie tu biegać za piłką na korcie:(
Mam bardzo cichą nadzieję, że w nowym roku, jeszcze w tym zimowym sezonie będę mógł zagrać w Lidze ATŚ.
No, ale to już ode mnie  mało jest zależne.

Ok. dość o mnie.

Poniżej wyniki drugiej sesji (kolejki) - pierwszy termin grupy C.

 
 Tabele i wyniki wszystkich grup Ligii oraz turniejów Grand Prix ATŚ pod tymi linkami:

Liga: http://www.sportclubrank.pl/liga_ats.php?mode=info
Grand Prix ATŚ:

2015-11-28 eliminacje deble zmienne TKS Budowlani SPB
2015-11-28 eliminacje gr.A Multisport
2015-11-28 eliminacje gr.BC BKT Advantage
2015-11-29 eliminacje gr.A BKT Advantage

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz