wtorek, 1 września 2015

Turnieje eliminacyjne Grand Prix ATŚ

W miniony weekend rozegrane zostały turnieje eliminacyjne z cyklu Grand Prix ATŚ kategorii open grup A, B i C oraz kolejny finał grupy A.

Tydzień wcześniej w turnieju, w ramach cyklu SPORT PARK BUDOWLANI CUP 2015, mocno dawały mi się we znaki liczne dolegliwości bólowe (bark, stopy, dna moczanowa), jednak w ciągu paru dni udało mi się nieco (zaleconymi ćwiczeniami przez rehabilitanta) "naprawić" moje stawy i zagrałem w minioną sobotę (29.08.2015) w turnieju grupy C.

Fizycznie z trudem, ale wytrzymałem i zagrałem trzy pełne mecze, z czego dwa wygrałem, co w efekcie dało mi drugie miejsce w turnieju (!).
Jeżeli chodzi o zadowolenie ze swojej gry, to mogę powiedzieć, że tylko pierwszy mecz dawał pewne nadzieję na całkiem przyzwoity poziom mojej gry w tym dniu.

 Niestety nie do końca tak się stało.

W drugim i trzecim meczu tylko nieliczne fragmenty mogły mnie zadowolić, zdecydowana większość gry, mojej gry, była bardzo asekuracyjna, pozbawiona ryzyka i "agresywności", a przecież mój ulubiony styl gry to zdecydowanie ATAK!!!

No cóż, może następnym razem:)

A już w najbliższą sobotę będę miał (05.09) kolejną szansę na zbliżenie się, choć w niewielkim procencie, do swojego poziomu gry, bo już zapisałem się na kolejny (3) turniej w ramach cyklu SPORT PARK BUDOWLANI CUP 2015 :)

 Poniżej wyniki rozegranych turniejów w dniach 29-30.08.2015.

2015-08-29 eliminacje gr.C Wzgórze Wandy


2015-08-29 eliminacje gr.A Wzgórze Wandy





 2015-08-29 eliminacje gr.B Wzgórze Wandy


2015-08-30 eliminacje gr.B Wesoła



2015-08-30 eliminacje gr.C Wesoła


2015-08-30 finał gr.A Wzgórze Wandy 







____________________________________________

 

Jak uczymy angielskiego?

Metoda eTutor pomogła tysiącom osób nauczyć się angielskiego w naturalny i przyjemny sposób. Zapamiętuj słówka, kojarząc je z obrazkami. Ucz się przydatnych zwrotów ogladając lekcje wideo. eTutor przeprogramuje Twój umysł, dzięki temu zaczniesz płynnie mówić po angielsku.

eTutor angielski to najpopularniejszy w Polsce internetowy kurs angielskiego. Rozwijany jest przez międzynarodowy zespół nauczycieli języka angielskiego i metodyków. Wykorzystuje materiały multimedialne, interaktywne ćwiczenia oraz innowacyjny mechanizm powtórek do maksymalizacji efektów nauki.


____________________________________________


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz