wtorek, 15 września 2015

Ostatnie eliminacje Sport Park Budowlani Cup 2015!

W sobotę, 12.09 odbyły się ostatnie, 3 turnieje eliminacyjne Sport Park Budowlani Cup 2015 w grupach B i C (grupa A zrezygnowała).


Pogoda dopisała, była wręcz idealna do gry, humory również, no i nie zabrakło dobrej, zaciętej gry praktycznie wszystkich zawodników:)




Oczywiście ja również grałem z dużymi nadziejami na dobrą grę i dobry wynik.
Wynik, jaki osiągnąłem i poziom mojej gry oceniam (subiektywnie) na zadowalające, w czym spory udział miała moja żona, która przez kilka dni poprzedzających turniej "przygotowywała" mnie mentalnie, a dokładnie to starała się "wyrobić" u mnie nastawienie na jakość gry, a nie na wynik, co w połowie się udało.

Jak wspomniałem na wstępie był to 3 i ostatni turniej eliminacyjny Sport Park Budowlani Cup 2015 do finału, który odbędzie się w sobotę 26.09.2015.
Wg. moich wyliczeń powinienem się do niego zakwalifikować, jednak jeszcze nie mam pewności, lista finalistów nie została jeszcze ogłoszona, jak tylko się pojawi nie omieszkam o tym fakcie niezwłocznie poinformować:)

Jak wspomniałem wynik osiągnąłem zadowalający (mogło być lepiej), zająłem 5 miejsce zdobywając 5 pkt., 2 wygrane i 1 porażka z faworytem turnieju, który nieoczekiwanie przegrał w drugiej rundzie z późniejszym zwycięzcą.

Poniżej moje wyniki w poszczególnych rundach oraz końcowa tabela turnieju.

RundaPrzeciwnikELO +/-WynikRezultatPunktyData
1Andrzej Kołodziej-12Porażka6:4 6:302015-09-12
2Elżbieta Węgrzyn+11Zwycięstwo6:5 6:432015-09-12
3Ryszard Pasternak+11Zwycięstwo6:1 5:6 10:522015-09-12


 2015-09-12 eliminacje gr.C Sport Park Budowlani Cup




2015-09-12 eliminacje gr.B Sport Park Budowlani Cup



P.S.
Aktualne rankingi po trzech turniejach eliminacyjnych: gr.A, gr.B, gr.C




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz