wtorek, 13 października 2015

Finały Sport Park Budowlani Cup 2015

W sobotę 03.10 odbyły się turnieje finałowe z cyklu Sport Park Budowlani Cup.

 

Podaję wyniki z dość dużym opóźnieniem ponieważ dopiero wczoraj wróciłem do domu z kolejnego pobytu w szpitalu (tak jest prawie co roku od 9 lat, muszę spędzić około 8dni, aby podreperować nieco moje mocno sfatygowane zdrowie).  

Ale do rzeczy:)

Oczywiście również i ja brałem w nich udział :)
Zakwalifikowałem się po dwóch turniejach eliminacyjnych z 6 miejsca (do finału kwalifikowało się 10 zawodników).

Teoretycznie miałem nawet szansę na wygranie pucharu, co wiązało się z atrakcyjną nagrodą - 10 godzinny karnet na sezon zimowy w hali.

Ale to tylko teoria, a praktyka pokazała, że moje możliwości są nieco mniejsze:)

W turnieju, jak i w całym pucharze zająłem w miarę przyzwoitą pozycję nr. 5.

A oto poniżej wyniki turniejów finałowych wszystkich trzech grup (A, B, C).  

2015-10-03 finał gr.C Sport Park Budowlani Cup 
 


2015-10-03 finał gr.B Sport Park Budowlani Cup



2015-10-03 finał gr.A Sport Park Budowlani Cup


W ostatni weekend odbyły już się turnieje finałowe oraz turniej Masters kończące sezon letni 2015, wyniki podam w najbliższych dniach:) 

--------------------------------------------------------------------------------

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz