sobota, 6 lutego 2016

Co słychać w ATŚ?

Bardzo zaniedbałem tego bloga, przyznaję się bez bicia:)


Powodów jest kilka, nie będę wyliczał wszystkich, bo to byłoby bez sensu.
Najważniejszy z nich  to brak czasu!

W ostatnich tygodniach mój dzień to praca i krótkie przerwy na posiłek.
Od wielu lat moje główne zajęcie (praca) to marketing internetowy i zawsze było tak, i zapewne będzie, że co jakiś czas "wchodzę" w nowy projekt biznesowy, a dokładnie "ebiznesowy", czyli biznes internetowy.

W tym roku nic się nie zmieniło i w połowie stycznia jeden z moich partnerów biznesowych zaproponował mi nowy projekt, w którym jest od ponad roku i osiąga bardzo przyzwoite wyniki (finansowe).
Oczywiście skorzystałem z propozycji i, jak to na początku każdego "biznesiku" bywa, trzeba "nieco" czasu poświęcić na jego rozkręcenie.
Nie będę tutaj o tym się rozpisywał bo to nie miejsce na to:)

O tym całym "zamieszaniu" (nowy projekt biznesowy) piszę na innym moim blogu (wkrótce powstanie specjalna strona) www.blogrobibooks.blogspot.com.

Wracając do głównego tematu, jakiemu poświęcony jest ten blog, czyli ATŚ. 




Wspominałem w którymś z wcześniejszych wpisów, że więcej będę pisał o meczach ligowych, czy też turniejowych, gdy w takowym będę brał czynny udział, czyli grał.

Jest kilka powodów, że niestety jeszcze w tym roku nie grałem (w sezonie zimowym zagrałem tylko w jednym turnieju na początku listopada 2015) i na 90% w tym sezonie zimowym już nie zagram:(
Jednak postaram się podawać na tym blogu wyniki co najmniej Ligi atś lub turniejów z cyklu Grand Prix ATŚ grupy C.


Z uwagi na duże zaniedbania z mojej strony w tej materii, dzisiaj podaję poniżej ostatnie wyniki meczów ligi grupy C oraz wyniki pierwszej sesji (kolejki) grupy D, z uwagi na to, że od jutra (2 kolejka) będzie grał tam jeden z moich pierwszych przeciwników w atś, a od tamtej pory serdeczny kolega Tomek Przychodzki.

Nie zwlekając dłużej oto wyniki wspomnianych meczów ligi ATŚ ;

 2016-01-31 S5T1   Multisport grupa C




2016-01-17 S1   Budowlani grupa D



Aktualne wyniki meczów turniejowych z cyklu Grand Prix ATŚ i ligowych oraz harmonogram turniejów wszystkich grup rozgrywkowych znajduje się na stronie www.sportclubrank.pl

Teraz postaram się podawać wyniki i może trochę komentarza na bieżąco:)

________________________________________





___________________________________________

 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz